Strašiak menom VIAZANOSŤ.

28 mája, 2015

Mnohí sme sa už dostali do situácie, že operátor nás nútil využívať staršiu – pre nás už nevýhodnú službu a argumentoval „bežiacou“ zmluvnou viazanosťou. Čas však beží tiež a je nezmyselné platiť a využívať niečo, čo je už zopár rokov „za opicami“ . Mňa tieto argumenty ako zákazníka vždy vedeli pekne nahnevať a keď mi to ešte osladili argumentom typu, veď si si zobral „Nokijku“ , pri ktorej je pokuta za porušenie viazanosti 40 tisíc korún, pritom keď som si ju bral bežne ju obchody predávali za 15 tisíc, to už som mal chuť niekoho niekam nakopať.

Preto keď som v našej spoločnosti viedol diskusiu o všeobecných podmienkach, jasne som sa staval PROTI takýmto svinstvám – neviem to inak nazvať. Ako Senčan stretávam osobne našich zákazníkov a bol som prekvapený, ako hlboko majú ľudia zakorenený práve vyššie spomenutý zastaralý a neférový prístup operátorov. Rozhodol som sa preto napísať tento „mikro-blog“.

Zákazníci spoločnosti e-Net , ktorí využili viazanosť a vďaka nej čerpajú výrazné zľavy môžu počas tejto ľubovoľne meniť produkty. To znamená, že keď začneme ponúkať aj počas „bežiacej“ viazanosti zaujímavejší produkt, naši zákazníci môžu prejsť na tento – nový.

Ako teda funguje naša viazanosť ? Veľmi jednoducho, náš zákazník sa zaväzuje konzumovať akékoľvek služby za za-zmluvnený mesačný obrat počas doby viazanosti (1 alebo 2 roky). Takže ak si napríklad v marci 2015 objednal internet a TV a v zmluve sa zaviazal platiť 20 EUR mesačne na obdobie 2 rokov, môže napríklad už aj v apríli 2015 služby zmeniť ak sa mu iné zdajú výhodnejšie alebo by iné využil radšej. Môže namiesto TV a internetu pre-objednať iba TV, alebe iba internet a TV službu zrušiť kombinácií a možností je neúrekom .

Určite Vám už teraz svieti v hlave otázka a čo ak by mesačný poplatok klesol ? No nič moc sa tiež nestane! Poplatok za akékoľvek klesnutie mesačnej platby počas zmluvnej viazanosti je jednorazových 35 EUR . Takže ak napríklad aj zákazník „padne“ na najnižší TV paušál v cene cca 3,95EUR mesačne ale predtým mal ten najvyšší vrátane staníc HBO za cca 35EUR mesačne, jediné čo mu ako zmluvnú „pokutu“ vyúčtujeme bude 35 EUR jednorazovo a od nasledujúceho mesiaca platí nový – nižší paušál.

Možno si dávate otázku prečo toto píšem – no jednoducho preto, že som chcel túto kultúru zmluvnej viazanosti, ktorú považujem za veľmi pro-zákaznícku šíriť medzi našich zákazníkov. Aby ste sa nebáli, a využili viazanosť nie na čerpanie pseude-výhod ako nákup zariadenia, ktoré si kúpite s 24 mesačnou viazanosťou za 100EUR a v obchode za 115EUR bez viazanosti. Chcem aby ste sa zamysleli čo je výhodné a čo je fér. Argumentovať potom v zmluve sumou telefónneho prístroja, ktorá je aspoň 2x nadhodnotená, aby bol zákazník držaný v rozkroku.. to je fuj. Všetci to poznáme – keď vtáčka lapajú… ja si zakladám na inom – na vytvorení takých podmienok, aby bol náš zákazník dlhodobo spokojný a aby vedel, že je pre nás najdôležitejším článkom našej reťaze a že vždy u nás nájde tie najvýhodnejšie produkty. Aj preto sa dlhodobo umiestňujeme na popredných miestach v prieskumoch spokojnosti a aj preto sa väčšina zákazníkov, ktorí vyskúšajú konkurenciu vráti k nám , pretože robíme veci férovo.

e-Net Vám hovorí jasne – toto je bežná cenníková cena, a toto je zľava z nej, takže model je jednoduchý. Vy sa zaviažete a získavate výhodu na celú dobu viazanosti a my Vám ešte aj garantujeme, že počas celej doby viazanosti Vám túto zvýhodnenú cenu nezmeníme.

Záverom spomeniem posledný dôvod, prečo sa tejto téme venujem – v blízkej dobe predstavíme nové internetové pripojenia s rýchlosťami v stovkách Mbps a preto neváhajte, aj keď máte viazanosť, zavolajte nám, alebo napíšte mail a využite vždy tú najvýhodnejšiu ponuku, ktorú máme. Zmenu zmluvy a služieb dokážete vybaviť plne elektronicky – telefonicky na čísle 02 / 20 20 20 20 alebo mailom na info@e-net.sk Jediné čo budete potrebovať je číslo Vašej zmluvy a PIN kód ktorý je tiež uvedený na zmluve.

Ďakujem za využívanie našich služieb a prejavenú dôveru.

 Tomáš Juríček

Komentáre